KALENDARZ SZKOLEŃ INDYWIDUALNYCH
Diagnoza szkolna ucznia. Narzędzia diagnostyczne i kompetencje nauczyciela-diagnosty
Nauczyciele przedmiotowi, wychowawcy klas oraz specjaliści szkolni (pedagodzy, psychologowie) postawieni przed koniecznością diagnozowania swoich uczniów, szczególnie tych o specyficznych potrzebach edukacyjnych, mają niekiedy kłopot z wyborem metod oraz narzędzi diagnostycznych (skal, arkuszy obserwacji, testów). Często też przed podjęciem działań diagnostycznych potrzebują odświeżyć wiedzę na temat specyficznych trudności edukacyjnych, emocjonalnych, społecznych swoich uczniów i wychowanków. Szkolenie prowadzone przez psychologa i pedagoga w jednym, z wieloletnim doświadczeniem pracy w szkole pomoże w sposób klarowny, przystępny i praktyczny przyswoić i usystematyzować wiedzę niezbędną do prowadzenia działań diagnostycznych w szkole.
W programie:
- metody i narzędzia diagnozy ryzyka występowania specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia)
- metody i narzędzia diagnozy zaburzeń emocjonalnych (depresja, zaburzenia lękowe)
- metody i narzędzia diagnozy zaburzeń zachowania (ADHD, zachowania opozycyjno – buntownicze, zaburzenia zachowania)
- diagnoza ucznia zdolnego
Opinie uczestników o szkoleniu
Szeroki zakres narzędzi diagnostycznych, bogata wiedza prowadzącej. Najmocniejszą stroną szkolenia był pokaz praktycznych ćwiczeń i prób testowych.
Dużo praktycznych przykładów, studia przypadków. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi, dużo materiałów szkoleniowych.
Dostosowanie treści kursu do wymagań i zainteresowań uczestników, duża ilość materiałów i narzędzi.
wypełnij formularz zgłoszeniowy na szkolenie - zarezerwuj miejsce
08-09-2017
piątek
15:00-19:45
6 godz. dyd.
145,00 zł
Sale zajęciowe MNODN
ul. Dietla 93 oficyna,
Kraków